16 Ağustos 2012 Perşembe

La Blanche










        Güzel bir arka plan bulduktan sonra bu fona yakışıcak kıyafet ve renk düşünmeye başladık. Bu beyaz kenarlarında detayları olan elbisenin uygun olduğuna karar verdik ve yaptığımız çekimlerden sonra da kararımızın ne kadar doğru olduğunu gördük. Umarız sizde beğenirsiniz resimleri. Sinem -Bu elbise aslında benim için biraz özel. Hem annemin arkadaşı Ayşe Gülasar dikti hem de çok sevdiğim okulumun diploma törenin de giydim. Tüm kızların okulda ki diploma töreninde beyaz elbise giyme zorunluluğunun olması benim gibi birçok arkadaşımı da diktirmeye yönlendirdi. Bende internetten modeller araştırdım, sevdiğim birkaç modeli birleştirdim ve ortaya çıkan sonuç ... Kolumdaki bilezikte annemin genc kızken kullandığı bir takı. Altın bilekliğin üstünde ki küçük inciler elbisenin moduna uygun olduğunu düşünüyorum.

Here is my favourite dress! This dress is kind of special because I designed it and Ayşe Gülasar made it for me! I wore this on my graduation ceremony in which we had to wear white and finding a great white dress that fits well was harder than making one. Also the bracelet that I'm wearing is my mom's,  she used to wear it when she was 18. So cute:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder